معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بیش‌از ۲۰میلیارد ریال انواع تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی از اسفند سال گذشته تاکنون از انبار محتکران در زاهدان کشف و ضبط شده است.

دکتر فرزانه فرجیان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  بیش‌از ۶۰ مورد بازدید و بازرسی از شرکت‌ها و مراکز مجاز عرضه لوازم و ملزومات مصرفی پزشکی در این مدت در زاهدان انجام شده است.

او ادامه داد: در بازرسی انجام شده از چهار انبار این متخلفان، بیش‌از ۸۶۰ هزار عدد انواع لوازم و ملزومات مصرفی پزشکی کشف و ضبط شده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: کار کارشناسی تمامی اقلام مکشوفه توسط بازرسان معاونت غذا و دارو دانشگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام و نتایج برای صدور رای به مراجع ذیصلاح اعلام شده است.

او تاکید کرد: عرضه خارج از چرخه مجاز توزیع و فروش بی ضابطه دارو و احتکار ملزومات پزشکی سبب ایجاد کمبود‌های کاذب و تضییع بیت‌المال و حقوق افراد جامعه می‌شود.

فرجیان افزود: از شهروندان درخواست می‌شود درصورت مشاهده تخلف در زمینه فروش و عرضه اقلام دارو موضوع را از طریق شماره ۱۹۰ و یا شماره تلفن‌های ۳۳۳۷۲۰۵۸، ۳۳۳۷۲۰۶۲ و ۳۳۳۷۲۰۶۳ به کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گزارش کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار