مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۰ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۱۰ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق محتویات داخلی خودرو با ۱۹ فقره سرقت 

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخلی خودرو‌ها در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ حسین زاده گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از منزل وی، در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۹ فقره سرقت اموال داخلی خودرو‌ها در این شهرستان اعتراف کرد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۸ فقره سرقت در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان تیم ویژه عملیاتی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ آزادی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهم، گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت در این شهرستان اقرار کرد.

دستگیری سارقان منزل با ۵ فقره سرقت در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و احشام در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی متهمان را شناسایی کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.