فراخوان جشنواره سرود آوای زندگی با هدف تشویق خانواده‌ها در پیوستن به پویش در خانه بمانیم در چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

انتشار فراخوان جشنواره مجازی سرود آوای زندگیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امیر بنی‌طالبی مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان جشنواره مجازی سرود «آوای زندگی» با شعار «درخانه می‌مانیم، باهم می‌خوانیم» خبر داد.

او افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد نشاط بین خانواده‌ها است.

بنی طالبی اضافه کرد: برگزیدگان این جشنواره همزمان با ولادت حضرت قائم (عج) اعلام می‌شود.

او با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره ادامه داد: هر خانواده می‎تواند یک اثر از آثار اعلام شده، چون‌ای ایران (استاد بنان)، خونه مادربزرگه، جان مریم (استاد محمد نوری)، مرغ سحر (استاد شجریان)، قرص قمر (بهنام بانی) و یا یک اثر محلی اختیاری (ترکی، دهکردی یا بختیاری) را انتخاب کرده و در مدت زمان دو تا چهار دقیقه ارسال کند.

بنی طالبی گفت: آثار اجرا شده باید در منزل و محل سکونت ضبط شده باشد و به فیلم‌های ارسالی که در فضای آزاد و سالن عمومی گرفته شده امتیازی داده نخواهد شد و رعایت شئونات اسلامی در حین اجرا برای تمامی شرکت‌کنندگان الزامی است.

او افزود: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ فروردین ۹۹ به شماره ۰۹۹۱۵۵۷۱۰۶۷ در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار