فرماندار جوانرود با تقدیر از همراهی خوب مردم و مسوولان به ویژه روحانیون این شهرستان با برنامه‌های دولت، گفت : این همراهی، مشارکت خوب و اتحاد اقشار مختلف مردم منجر به شکست بیماری کرونا می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه«رستگار یوسفی» فرماندار جوانرود به اقدامات انجام گرفته برای پیشگیری و مقابله با بیماری در این شهرستان اشاره کرد و گفت : ۹۹ درصد واحد‌های صنفی، مدارس، آیین‌های دینی و مذهبی و سایر اماکن تعطیل است.

او گفت : همه اقشار مختلف مردم و مسوولان برای شکست بیماری کرونا متحد شده‌اند و ضدعفونی ادارات و معابر عمومی، ایستگاه غربالگری هر روزه با همکاری بسیج مردمی، نیرو‌های نظامی و انتظامی و شبکه بهداشت، شهرداری و هلال احمر اجرا می‌شود.

او به ممنوعیت تردد در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین اشاره کرد و گفت: در این ۲ روز تردد‌های غیرضروری در شهرستان جوانرود ممنوع است.

یوسفی با اشاره به نقش بارز روحانیون در هدایت جامعه، خواستار ارشاد‌های این قشر برای مشارکت بیشتر مردم شد و افزود: نقش مردم در تحقق این مهم بسیار موثر است.

یکی از روحانیون شهرستان جوانرود با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات صادقانه مسوولان و کادر پزشکی به ویژه فرماندار جوانرود گفت: حکم شرعی در شرایط اضطراری حکم می‌کند که واجبات دینی تعطیل شود بنابراین اقشار مختلف مردم نیز باید در این شرایط حساس کادر بهداشت و درمان که برای سلامت مردم جانفشانی می‌کنند را یاری کنند.

ماموستا ملا سید «جبار فرجی» افزود: امروز بهترین و اصولی‌ترین راه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این است که در خانه بمانیم.

او با انتقاد از شهروندانی که هشدار‌های بهداشتی را جدی نمی‌گیرند، افزود: باوجود اطلاع رسانی شبانه روزی رسانه‌های رسمی بازهم شاهدیم که برخی از افراد هنوز عمق فاجعه را درک نکرده اند و همین امر باعث می‌شود که مبارزه با این بیماری طولانی‌تر شود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.