سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: اهداف حساسی را در ریاض با موشک‌های ذوالفقار و شماری از پهپاد‌های صماد ۳ هدف قرار دادیم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در نشستی خبری گفت: اهداف حساسی را در ریاض با موشک‌های ذوالفقار و شماری از پهپاد‌های صماد ۳ هدف قرار دادیم.

او افزود: به نظام سعودی هشدار می‌دهیم اگر به تجاوزگری و محاصره یمن ادامه دهد، با عملیات دردناک و کوبنده روبرو خواهد شد.

یحیی سریع همچنین گفت: نیرو‌های مسلح جزئیات عملیات گسترده و بی سابقه نظامی خود را در چند روز آینده اعلام خواهد کرد. زنده باد یمن آزاد، با عزت و مستقل. پیروزی برای ملت غیور، پایدار و مبارز و برای همه آزادمردان جهان باشد.

او همچنین افزود: یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همزمان با ده‌ها فروند موشک بدر۱ و پهپادهای تهاجمی قاصفِ کی-۲ مراکز مهم اقتصادی و نظامی را در استان های مرزی عربستان نجران، عسیر و جیزان هدف قرار دادند.

ائتلاف سعودی پیش از این مدعی شده بود پدافند هوایی عربستان دو موشک بالستیک را در آسمان ریاض و بر فراز شهر جیزان در جنوب این کشور سرنگون کرده که گروه انصارالله آن را شلیک کرده بود.

اما تصاویری که شبکه‌های تلویزیونی سعودی پخش کردند ناکامی دو فروند موشک پاتریوت را در سرنگون کردن موشک یمنی در آسمان ریاض نشان می‌دهد. این تصاویر که رسانه‌های سعودی بعدا آن را حذف کردند، نشان می‌دهد موشک یمنی می‌تواند از دو موشک پاتریوت شلیک شده عبور کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار