گوگی کوگیاشویلی گفت: خوب شد کشتی گیرانمان در جریان رقابت های قهرمانی اروپا که در شهر رم کشور ایتالیا برگزار شد، آلوده به ویروس کرونا نشدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگی کوگیاشویلی سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه در مصاحبه با یک سایت روس، با بیان این مطلب افزود: اقدامات مقابله ای با ویروس کرونا در کشورمان باید زودتر انجام می شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر از راه دور کشتی گیرانمان را هدایت می کنیم و واقعا نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

کوگیاشویلی تصریح کرد: البته من کشتی گیرانم را تشویق می کنم و می گویم همه چیز خوب خواهد شد و فقط باید به توصیه هایی که از آن مطلع می شویم عمل کنیم. 

وی افزود: اکنون مهمترین چیز این است که ویروس کرونا متوقف شود و امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود. همه ی دنیا باید با همفکری هم دارویی را بسازند تا خطر ابتلا به ویروس کرونا از بین برود.

دارنده پنج مدال طلا، یک برنز جهان و برنز المپیک در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که در اروپا اتفاق می افتد این است که هر روز صدها نفر  می میرند و این وحشتناک است. ما چندی قبل در رقابت های قهرمانی اروپا که در شهر رم کشور ایتالیا برگزار شد شرکت کردیم و بسیار خوب شد که هیچ یک از ما و کشتی گیران خارجی آلوده این ویروس نشدند و ما به موقع ایتالیا را ترک کردیم و بعد از آن همه چیز شروع شد.


بیشتر بخوانید:

سخنگوی فدراسیون کشتی:‌ با جدیت درمان ۳ کشتی گیر را پیگیری می کنیم

محمدی: «تولد پسرم» بهترین اتفاق امسال بود/ طرفدار نساجی مازندرانم، اما تیم محبوبم پرسپولیس است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار