فرماندار منوجان گفت: بنا به پیشنهاد مسئولان مرکز بهداشت، تمام مناطق گردشگری این شهرستان تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد محمودی، فرماندار شهرستان منوجان گفت: بسیج همانطور که در زمان جنگ اگر به کمک نیرو‌های ارتش نمی‌رفت ما نمی‌توانستیم پیروز شویم، امروز نیز پای کار، به صورت جهادی در حال فعالیت است.

او افزود: مناطق گردشگری منوجان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت مردم تعطیل شدند و در این اماکن هیج خدماتی ارائه نمی‌شود.

 

محمودی تصریح کرد: گردنه گنو (کشیت) با پیگیری‌های صورت گرفته با استان، مباحث کنترلی در آن محل انجام و در تکمیل گردنه گنو در نهضت آباد نیز مباحث کنترلی به خوبی صورت می‌گیرد.

او با گلایه از برخی افراد گفت: جنگ با ویروس کرونا جنگی جهانی است لذا همه ما اعم از مسئول و شهروند باید در این امر (پیشگیری از شیوع ویروس کرونا) همراه هم باشیم، اما متاسفانه برخی از افراد به جای همکاری و همراهی به دنبال حاشیه سازی و دامن زدن به نواقص هستند.

 

فرماندار منوجان افزود: نواقص به دلیل کمبود امکانات وجود دارد، اما باید برای رفع آنها عمل کنیم نه اینکه از کاه کوه بسازیم و فرد خاصی را مسئول بدانیم چرا که این کار همکاری همه خصوصا مردم را می‌طلبد.

محمودی تصریح کرد: فرعی‌های نودژ از سمت سالارآباد تماماً مسدود شده و به صورت روزانه بین پایگاه‌های سلامت ماسک توزیع شود.

او بیان داشت: از آنجایی که در محل باسکول‌های چاه حسن، چغوکی و طالقان تجمع بسیار زیاد است، از ظرفیت سایر باسکول‌ها استفاده و خریداران بین این باسکول‌ها تقسیم کار کنند تا تجمعات کمتر و به صورت پراکنده باشند در غیر اینصورت آن باسکول تعطیل می‌شود.

 

محمودی گفت: تمام ادارات مسئول گندزدایی اداره خود هستند و بنر‌هایی با مضمون تعطیلی مناطق گردشگری هم در ورودی شهر، شهر و در محل گردشگری نصب شده است.

او افزود: ایستگاه‌های سلامت با جدیت مصوبات را انجام و با متخلفان برخورد کنند و اینکه سلامت مردم را با اینکه فلان شخص آشنا است و اجازه عبور داده شود به خطر نندازند.

 

فرماندار منوجان گفت: تعطیلی معدن و پرخطر بودن آن، هم به صورت مکتوب و هم به صورت ویدیو کنفرانس به دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت و استانداری ابلاغ شده است، اما تعطیلی معدن در اختیارات شهرستان نیست و باید در استان یا کشور تصمیم‌گیری شود.

محمودی افزود: خوشبختانه با همکاری خوب مردم وضعیت شهرستان منوجان همچنان سفید هست، اما این به این معنا نیست که ما خانه را ترک کنیم و باید مردم همچنان در خانه بمانند چرا که خانه امن‌ترین جا برای آنهاست.

او تصریح کرد: ما تمام مبادی وردی و خروجی شهرستان را به شدت کنترل کردیم و اجازه ورود خودرو‌های غیر بومی به شهرستان منوجان ممنوع است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.