توئیت منتشر شده یکی از اهالی خبر و رسانه که مسیر پشت سر گذاشته شده ایران را مسیر پیش روی ترامپ می‌داند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها هرچند آمار مبتلایان در کشور روز به روز افزایش یافته و بیشتر می‌شود اما با این حال نمی‌توان از آمار افزایشی بهبودیافتگان نیز چشم‌پوشی کرد که این نشان می‌دهد کادر درمانی کشور، تا حدودی توانسته راه درمان بیماران مبتلا به این ویروس را در پیش بگیرد. طی چند روز گذشته طرح پلاسمادرمانی بیماران کرونایی در ایران آغاز شده و ایران دومین کشوری نام گرفته که این طرح را برای مقابله و درمان کرونا در پیش می‌گیرد؛ در حال حاضر چین در این کار پیشتاز بوده و پلاسمادرمانی در آن‌جا به مرحله تزریق رسیده است، مرحله‌ای که ایران در آستانه رسیدن به آن قرار دارد.

به دنبال همین موضوع حالا یکی از اصحاب رسانه و خبر، توئیتی در این باره در حساب کاربری خود منتشر کرده و نوشت:

‏"مدافعان سلامت در کشورمان چند روز پیش روش تحقیقاتی درمان ‎#کرونا را با استفاده از پلاسمای افراد بهبود یافته آغاز کردند. ترامپ دیشب گفته ما هیچ راهی برای مقابله با کرونا جز پلاسما درمانی نداریم. دست مریزاد به پزشکان ایرانی و کادر پرستاری."

پلاسمادرمانی


بیشتر بخوانید: ترامپ از چین درخواست کمک می‌کند!


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام
ما همیشه جلو هستیم صنعت خودرو عالی ، نظارت بر کاسب ها بیست، کارمدی دولت یک یک، انصاف تجار آخرت انصاف، جامعه پزشکی فقط در خدا کار می کنند پول برایشان مهم نبوده و نخواهد بود، رانت واژه بی معنی در ایران ، مسئولین وطن پرست همه شان با خانواده در ایران زندگی می کنند، بین مسئولین و مردم فرق نیست حالا همش برعکس کن واقعیت است.