عضو تیم ملی قایقرانی گفت: در حوضچه‌ای حدود ۷۰۰ متر در بابلسر تمرینات خود را اختصاصی انجام می‌دهم.

رضایی: امیدوارم شرایط بهتر شود تا بتوانیم به تمریناتمان قوی‌تر ادامه دهیممحمد نبی رضایی ملی پوش کانو در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد: حدود ۱۵ روز است که از مجموعه ورزشگاه آزادی برگشته ام. با توجه به اینکه شرایط مناسب نیست درمحل سکونت ام شهر بابلسر هستم. در حوضچه‌ای حدود ۷۰۰ متر زیر نظر ایمان پورعزیز مربی تیم تمرینات خود را اختصاصی انجام می‌دهم و بدنسازی را نیز طبق برنامه ریزی در خانه انجام می‌دهم. همه نکات بهداشتی در خصوص مقابله با کرونا را رعایت می‌کنیم و در مکانی همراه مربی ام تمرین می‌کنم از لحاظ بهداشتی مشکلی ندارد و رفت و آمدی صورت نمی‌گیرد. میانگین تمرین در قایقرانی روزی ۳ تا ۴ ساعت است.

او با اشاره به زمان برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: قرار است تا دو هفته آینده برای برگزاری مسابقات نتیجه گیری شود. برای مسابقات جهانی و کاپ آلمان نیز هنوز تاریخی مشخص نشده است، باید منتظر بمانیم تا زمان برگزاری مسابقات اعلام شود. امیدوارم شرایط بهتر شود تا بتوانیم به تمریناتمان قوی‌تر ادامه دهیم.

رضایی ادامه داد: برای کسب سهمیه تلاش می‌کردیم همانطور که تاریخ برگزاری مسابقات المپیک به عقب افتاد تمامی مسابقات سهمیه المپیک نیز لغو شد.

ملی پوش قایقران کانو گفت: از تمام پرستاران و کسانی که بی وقفه و بدون هیچ منتی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای مقابله با کرونا کار می‌کنند تشکر می‌کنم. امیدوارم مردم نیز همکاری کنند تا هر چه سریع‌تر این وضعیت ناراحت کننده تمام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار