مسدود شدن تمام راه‌های فرعی منتهی ثلاث باباجانی

فرماندار ثلاث باباجانی از مسدود شدن تمام راه‌های فرعی منتهی به این شهرستان خبر داد و گفت : ساکنان بومی فقط می‌توانند از گلوگاه شهید «علیزاده قلقله» وارد شوند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهیدالله شکری فرماندار ثلاث باباجانی گفت : بنابه‌تصمیم ستاد مقابله با کرونا شهرستان و در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تمام مبادی فرعی منتهی به شهرستان در محور‌های هلول، دالاهو، شلمه جار، قمان، کیله سفید و سدآزادی مسدود و تردد از آن‌ها غیرممکن است.

او گفت : برای ورود به شهرستان تنها در ۲ ورودی گلوگاه شهید علیزاده قلقله و پل داری زنگنه تردد امکان پذیر است که تردد‌های این مسیر‌ها نیز با جدیت کنترل می‌شود.

فرماندار ثلاث باباجانی هدف از اجرای این طرح‌ها را جلوگیری از ورود افرادغیربومی عنوان کرد و گفت: نیرو‌های مستقر در گلوگاه‌ها از جمله نیروی‌های انتظامی، بسیج، هلال احمر، شبکه بهداشت، ثبت احوال و نیرو‌های مردمی فقط به خودرو‌ها و افراد بومی اجازه عبور و مرور خواهند داد.

شکری افزود: هرگونه کم کاری در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی پذیرفتنی نیست و دستگاه‌ها براساس مصوبات ستاد باید به وظایف خود عمل کنند.

او از همکاری و همدلی مردم شهرستان ثلاث باباجانی در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.