مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان از تب سنجی نزدیک به ۴۰۰ هزار مسافر به استان همدان خبر داد.

تب سنجی نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر در استان همدانابراهیم کارخانه ای، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:  از ۱۳ اسفند تا کنون ۳۹۹ هزار و ۲۱۸ نفر را داوطلبان جمعیت هلال احمر به طور شبانه روزی در ورودی به شهر‌های استان تب سنجی کرده اند.

او با بیان اینکه از این افراد ۳۰۳ نفر علائم تب بالا داشته اند افزود: داوطلبان ما این افراد را به نیرو‌های مستقر دانشگاه علوم پزشکی در پایگاه‌ها معرفی کرده اند و از میان آن‌ها ۴۸ نفر برای درمان و آزمایش‌های بیشتر به بیمارستان‌ها معرفی شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان بیان کرد: در طرح  بازرسی سلامت استان همدان هزار و ۶۲۸ داوطلب جمعیت هلال احمر داوطلبانه و برای کمک به مردم پای کار آمده اند افزود: روزانه این افراد در ۳۳ پایگاه سلامت سنجی استان در ورودی شهر‌ها تب سنجی مسافران را انجام می‌دهند.

کارخانه‌ای اضافه کرد: بیشترین ارزیابی‌های ما برای تب سنجی کرونا در ورودی جاده‌های همدان با ۱۰۷ هزار مورد و ورودی‌های ملایر با ۹۲ هزار مورد انجام شده است.

او خواستار همکاری مردم با داوطلبان هلال احمر شد و افزود: تب سنجی و شناسایی افراد با علائم بیماری به نفع مردم و خانواده‌های آنهاست.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار