با بسته خبر‌های انتظامی امروز ۱۱ فروردین ماه سال ۹۹ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان همراه شوید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بسته خبر‌های انتظامی امروز ۱۱ فروردین سال  ۹۹، کاری از باشگاه خبرنگاران جوان کرمان را مشاهده می کنید:

محدودیت‌ها ترافیکی در ۱۲ و ۱۳ فروردین

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تشدید محدودیت‌های ترافیکی در ایام ۱۲ و ۱۳ فروردین در کلیه مسیر‌ها به ویژه مسیر‌های منتهی به تفرجگاه‌های سراسر استان با هدف کنترل بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم اعمال خواهد شد.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، که یک طرح کشوری برای مقابله بیماری کرونا است، موفقیت آمیز بوده و خوشبختانه هموطنان به ویژه مردم استان کرمان با پلیس همکاری خوبی داشته اند.

او تصریح کرد: در ادامه این طرح با توجه به فرارسیدن ایام ۱۲ و ۱۳ فروردین محدودیت‌های ترافیکی در محور‌ها و به ویژه در مسیر‌های منتهی به تفرجگاه‌ها تشدید خواهد شد و کلیه تفرجگاه‌های درون و برون شهری ممنوعیت ورود و تجمع داشته و از هم استانی‌های عزیز خواستارم که با توجه به تعطیلی کلیه صنوف و ادارات در این روز‌ها فقط برای موراد ضروری از خانه خارج شوند.

تشدید تدابیر ترافیکی پلیس استان طی ۴۸ ساعت آینده

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان از تشدید تدابیر ترافیکی طی ۴۸ ساعت آینده خبر داد.

سرهنگ یوسف نجفی گفت: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور فاصله گذاری اجتماعی با هدف کاهش زنجیره‌ی انتقال ویروس کرونا، از تردد کلیه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها (به استثنای مواردی که در اطلاعیه‌های قبلی اطلاع رسانی شده) به پارک ها، بوستان ها، تفرجگاه ها، روستا‌ها و مناطق ییلاقی جلوگیری خواهد شد.

 او افزود: این در طرح در تکمیل طرح فعلی که بر اساس آن تمام مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها در حال کنترل شدید است، انجام می‌شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان در پایان تاکید کرد: چنانچه معدود رانندگانی قصد قانون شکنی و به خطرانداختن سلامت خود و دیگران را داشته باشند، مبلغ ۵۰۰ هزارتومان جریمه و خودرو یا موتورسیکلت آنان بلافاصله به نزدیکترین پارکینگ منتقل خواهد شد.

کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در کرمان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ علی کشاورزی افزود: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر نگهداری ۲ دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز در سطح شهرستان کرمان، بلافاصله پی گیری‌های پلیس در این راستا آغاز شد.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان کرمان با انجام یکسری شگرد‌های پلیسی، محل نگهداری این موتورسیکلت‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضایی در بازرسی از این مکان یک دستگاه موتورسیکلت هوندا هزار سی سی و یک دستگاه موتورسیکلت هوندا ۴۰۰ سی سی قاچاق را کشف و توقیف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به ممنوعیت تردد چنین موتورسیکلت‌هایی که به صورت قاچاق وارد می‌شوند و عزم جدی پلیس با اینگونه هنجارشکنان گفت: کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های مکشوفه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

توقیف و اعمال قانون ۱۹ دستگاه خودرو متخلف در ورودی‌های رفسنجان

 سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون ۱۹ دستگاه خودرو متخلف در ورودی‌های رفسنجان توقیف و اعمال قانون شدند.

سرهنگ محمد مهدی کریمی در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: عوامل پلیس و دیگر عوامل اجرایی مسئول در مبادی ورودی و خروجی شهرستان با آمادگی کامل حضور دارند، و براساس این طرح صرفا افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود آن شهر بوده و ورود افراد غیرساکن ممنوع است.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و بیمه نامه صورت می‌پذیرد، گفت: خودرو‌های افراد متخلف از این مقررات به مدت یک ماه با اخذ کلیه هزینه‌های جانبی توقیف می‌شوند و جریمه نقدی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان را نیز برای آنان به همراه خواهد داشت.

اوافزود: در این راستا تاکنون در ورودی‌های رفسنجان از ورود ۱۵۰ دستگاه خودرو به داخل شهر جلوگیری شده است و تعداد ۱۹ دستگاه خودرو توقیف و اعمال قانون شده اند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان تشدید کنترل و سختگیری‌ها در سیزدهم فروردین ماه روز طبیعت در انتظار متخلفان دانست و از هموطنان خواست: همه افراد نسبت به رعایت بهداشت فردی خود و حقوق اجتماعی سایر افراد احساس مسئولیت کنند و برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان در منزل بمانند.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار