داود باقری گفت: همه درباره دوران نهفتگی ویروس کرونا اطلاع دارند و ارتباط این بیماری با جام بین‌المللی فجر، مبنای کارشناسی ندارد.

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری: ارتباط کرونا با جام فجر مبنای کارشناسی نداردبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های وزنه برداری جام فجر امسال به میزبانی رشت در استان گیلان برگزار شد و در نهایت، ملی‌پوشان کشورمان عنوان قهرمانی این دوره از بازی‌ها را از آن خود کردند. رقابت‌هایی که به واسطه حضور ۲ مدرس زن از کشور چین، بدون حاشیه نبود و برخی شیوع ویروس کرونا در این استان را بی ارتباط با این بازی‌ها ندانستند.

داود باقری، نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و رئیس کمیته پزشکی این فدراسیون در گفت‌ و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره این موضوع اظهار داشت: همواره سوال‌مان را باید بر مبنای کارشناسیِ درست بیان کنیم. اگر خودمان پیش از سوال، موضوع را کارشناسی نکنیم، هیچ فایده‌ای نخواهد داشت. در مقطع کنونی، هر کسی می‌داند که دوره نهفتگیِ ویروس کرونا چند روز است و کدام علائم را دارد و چه زمانی بروز پیدا می‌کند.


بیشتر بخوانید: وزنه‌برداری ایران در سال ۹۸/ از مصدومیت شدید مرادی تا تغییر سیستم به سبک رستمی


باقری ادامه داد: بسیاری از مدیران فدراسیون وزنه‌برداری، وزیر ورزش و جوانان و از همه مهمتر، خانم‌هایی که با این ۲ مدرس در ارتباط و تماس مستقیم بودند، مشکلی برای‌شان به‌وجود نیامده است و نمی‌توان این موضوع را جدی تلقی کرد.  

رقابت‌های وزنه‌برداری جام فجر از تاریخ ۱۲ تا ۱۶ بهمن در سالن شهدای شهر رشت برگزار شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار