تردد های نوروزی در استان البرز از اول فروردین تاکنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال ، ۶٠ درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: امسال حجم مسافرت نسبت به سال گذشته بسیار کاهش داشت به طوری که در ۱۰ روز فروردین ماه ، تردد ۴ میلیون ۸۶۱ هزار و ۴۹۴ دستگاه خودرو توسط ۴۴ دستگاه ترددشمار ثبت شد.

فردی افزود : این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۱۲ میلیون ۱۱۲ هزار و ۲۱۳ دستگاه خودرو بود.
او گفت : این آمار نشان می‌دهد که مردم استان البرز شرایط را به خوبی درک و مدیریت کرده اند.

فردی افزود : ۶۴ منطقه ورود به شهر های استان شناسایی شده که ٣٧ منطقه مسدود و در ٢٧ منطقه پایش نیز با حضور بسیجیان ، ماموران انتظامی ، امدادگران هلال احمر و گروه های دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شده است.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونای استان گفت : ستاد مدیریت ویروس کرونا و فرمانداری‌ها برنامه‌ریزی و اطلاع‌ رسانی لازم را انجام داده اند و امسال از ظرفیت سازمان های مردم نهاد نیز برای روز طبیعت استفاده می شود تا مردم در روز طبیعت در خانه بمانند.

او در پایان افزود : مشارکت اجتماعی در این زمینه باید جدی تر شود زیرا حضور و حمایت مردم در جهت اجرای ماندن در خانه واقعا به ما کمک می کند و در هر صورت همه افراد برای سلامتی خود و خانواده باید اقدامات پیشگیرانه که کمترین هزینه مالی و جانی را دارد ، انجام دهند و هر کس خود مراقب رفتار اجتماعی و رعایت فاصله فیزیکی باشد.
انتهای پیام / ا . م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.