شهردار بندر بوشهر گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا ویروس با جدیت دنبال شود.

طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت دنبال شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  دکتر سید نورالدین امیری شهردار بوشهر شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با ابلاغ طرح فاصله گذاری اجتماعی دستوررالعمل‌های لازم برای تعطیلی بوستان‌ها و تفرجگاه‌های ساحلی، تعطیلی سرویس‌های درون شهری و برون شهری و جلوگیری از اطراق و برپایی چادر‌های مسافرتی در پارک‌ها و اماکن و معابر شهری صادر شد.

 او افزود: از همه شهروندان خواشته شد در طرح قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا مشارکت اجتماعی داشته باشند و در همین خصوص بسیاری از مردم به کمپین «در خانه بمانیم» پیوستند.

شهردار بوشهر ادامه داد: متاسفانه تعدادی از هموطنان به این امر واقف نیستند که باید به آن‌ها گفت این بیماری فقط مربوط به یک شخص نمی‌شود و افراد ناقل می‌توانند منبعی برای گسترش این ویروس در خانواده و جامعه باشند.

معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر نیز بیان کرد: تاکنون ورودی و خروجی بوستان‌های شغاب و پارک ساحلی لیان و پارک مرجان با استقرار سنگ‌های نیوجرسی مسدود شده و درب بقیه پارک‌ها نیز بسته شده است. 

مهدی عالی پور عنوان کرد: آلاچیق‌های ساحلی مسدود خواهند شد و گروه‌های گشت‌زنی به صورت چهار شیفت در شبانه روز در حال گشت زنی و جلوگیری از تجمعات و اطراق‌های اجتماعی خواهند بود.

او یادآور شد: در همین خصوص گروه‌های گشت نظارت سازمان حمل و نقل بار و مسافر نیز به صورت مستمر کنترل و جلوگیری از تردد خودرو‌های پلاک‌های غیربومی را به عهده دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.