رییس پلیس مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری از افزایش ۴۷ درصدی کشفیات موادمخدر ار ابتدای سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ سلیمان ریاحی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری از افزایش ۴۷ درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال خبر داد و گفت: در سالجاری بیش از ۱۲۲ کیلوگرم موادمخدر در استان کشف و ضبط شد.

او اضافه کرد: همچنین طی سال گذشته بیش از سه تن مواد مخدر در راستای اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده استان و کنترل محورهای مواصلاتی استان کشف و ضبط شد.

ریاحی، با تاکید بر اینکه بیشترین میزان موادمخدر کشف شده در استان مواد مخدر سنتی بود، افزود: ترانزیتی بودن محورهای مواصلاتی استان، هوشیاری پلیس و اجرای مستمر طرح‌های کنترل محورهای مواصلاتی و شناسایی مناطق پرخطر ،از مهمترین دلایل افزایش کشفیات موادمخدر بوده است.

ریاحی، با اشاره به افزایش ۸۵ درصدی توقیف خودرو در این مدت در استان اظهار داشت: در این مدت ۶۵ دستگاه خودرو از قاچاقچیان موادمخدر توقیف شد.

او افزود: در این مدت ۵۰ کارگاه آموزشی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس، ادارات و دانشگاه‌های استان و همچنین برای رانندگان برگزار شد، که در این دوره‌ها بیش از چهار هزار نفر شرکت کردند.

ریاحی در پایان یادآور شد: پارسال ۳۰ باب منزل و مغازه که در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر فعال بودند نیز شناسایی و پلمپ گردید.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار