جرائم خشن نوروز امسال در مازندران نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۳ درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ولی اله گنجیان مقدم رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه تامین امنیت و سلامت همه افراد جامعه برنامه محوری پلیس در نوروز امسال است، گفت: با تلاش همکاران نیروی انتظامی، پلیس آگاهی و اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان‌ها از ابتدای سال ۹۹ تاکنون تمام شاخص‌های جرایم خشن در استان از جمله سرقت‌های مسلحانه، سرقت به عنف، قتل، تجاوز به عنف، گروگانگیری، آدم ربایی و شرارت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۳ درصد کاهش یافته است.

او افزود: پلیس با همکاری و مشارکت مردم و سایر نهاد‌های جامعه مصمم است همانند گذشته با پدیده جرایم خشن با قاطعیت برخورد کند.

سرهنگ گنجیان‌مقدم یکی دیگر از اولویت‌های پلیس را در آغاز سال جدید پیشگیری، مهار و کنترل بیماری کرونا اعلام کرد و ادامه داد: ماموران کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و یگان امداد اکنون به طور شبانه روز و بدون کوچکترین وقفه در برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کنند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه نیروی انتظامی در برخورد با محتکران اقلام بهداشتی هیچ گونه اغماضی نخواهد کرد افزود: ماموران انتظامی در این مدت بیش از ۵۳ هزار عدد ماسک، ۴ هزار بطری مواد ضدعفونی کننده و ۳۰۰ هزار تیوب ژل بهداشتی کشف کردند.

او به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اهمیت خودمراقبتی از طریق کاهش تردد شهروندان اشاره کرد و از مردم خواست در روز طبیعت از هر گونه تجمع و حضور در پارک‌های جنگلی استان خودداری کنند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.