با دستور مقام قضایی یک کارگاه تولید وسایل حفاظت فردی غیربهداشتی در مرودشت تعطیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجید اکبرزاده سرپرست شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان مرودشت گفت: بازرسان واحد غذا و دارو شبکه در پی کسب خبری مبنی بر تولید لباس یکبار مصرف غیربهداشتی در یکی از کارگاه‌های این شهر با توجه به حساسیت موضوع شیوع ویروس کرونا و سوء استفاده تعداد کمی از افراد سودجو از این شرایط، در محل حاضر شدند.

او، بیان کرد: پس از بررسی‌های لازم با دستور مقام قضایی این واحد تعطیل و پرونده متخلفان به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

اکبرزاده تصریح کرد: تمام کارگاه‌هایی که در زمینه تولید وسایل حفاظت فردی فعال هستند باید مجوز تولید و توزیع خود را از شبکه بهداشت و درمان دریافت و زیر نظر این شبکه نسبت به تولید و توزیع با قیمت مصوب اقدام کنند، در غیر این صورت از ادامه فعالیت واحد‌های متخلف جلوگیری می‌شود.

رضایی معاون غذا و دارو شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی مرودشت نیز ادامه داد: با توجه به نیاز مردم به ماسک و لوازم بهداشتی، برخی افراد سودجو به دنبال تولید و توزیع غیربهداشتی این وسایل هستند، باید توجه کنند که شبکه بهداشت و درمان در راستای حفظ سلامت مردم و بر اساس قانون با متخلفان برخورد می‌کند.

او، از شهروندان درخواست  کرد در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی با شماره تلفن ۱۹۰ سامانه شکایات مردمی وزارت بهداشت تماس بگیرند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار