معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت : مادر حامله ساکن یکی از روستاهای شهرستان میامی که با آمبولانس در حال انتقال به درمانگاه بود ، نوزادش را درون آمبولانس اورژانس پایگاه ری آباد بخش مرکزی میامی به دنیا آورد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ناصر سلمانپور معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت : در تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ پایگاه " ری آباد " خبری مبنی بر آغاز درد و کمک به زایمان مادری باردار از روستا های کالپوش رسید که در مسیر کالپوش به میامی بودند و نیروهای اورژانس با تجهیزات کامل بی درنگ به محل اعزام و اقدامات نخستین انجام شد.

او افزود: کارکنان اورژانس در حال انتقال مادر باردار برای رسیدگی بیشتر به درمانگاه بودند که بعد از ۲۰ دقیقه نوزاد در طول راه به دنیا آمد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با بیان این که حال مادر و نوزاد خوب است ، تصریح کرد: نوزاد پسر و مادر برای ادامه درمان به بیمارستان بهار شاهرود منتقل شدند.

ناصر سلمانپور با قدردانی از تلاش کارشناسان اورژانس گفت : با توجه به راه نامناسب مسیر کالپوش در سیل روزهای گذشته ، حضور به موقع کارشناسان از بروز خطر برای مادر و نوزاد جلوگیری کرد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن با دو بخش کالپوش ومرکزی در شرق استان سمنان قراردارد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.