معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در ویدئو کنفرانس با وزیر کشور در ارتباط با بررسی آخرین وضعیت استان در ارتباط با بیماری کرونا ویروس از اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  ولی الله حیاتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی اظهار داشت:طرح فاصله گذاری اجتماعی یکی از مطالبات عمومی مردم بوده و در ۲۱ نقطه استان در حال اجراست و یکی از موفقیت‌های این طرح کاهش ۷۲ درصد ورودی‌ها و ۵۰ درصدی مصرف بنزین است.

حیاتی افزود: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، سعی شده تا به دور از افراط و تفریط  این کار را انجام دهیم و از ظرفیت سمن ها، احزاب سیاسی، گروه‌های مرجع، علمای اهل تسنن و تشییع نیز در قالب شعار راهبردی " #در_خانه_بمانیم " استفاده حداکثری کرده ایم.

حیاتی عنوان کرد: همچنین با استفاده از ظرفیت شرکت‌های پارک علم و فناوری گستره وسیعی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای به سیستم اینترنتی متصل شده تا مردم به جای مراجعه حضوری خرید اینترنتی انجام دهند.

او افزود: اقدامات ارزشمندی در راستای واحد‌های تولیدی الکل و مواد ضدعفونی کننده در استان انجام شده که با اقدامات استاندار، کارخانه تولید الکل در شهرستان فاروج وارد چرخه تولید شده و کارخانه تولید مواد ضدعفونی کننده نیز در شهرستان شیروان فعال است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: برای روز طبیعت نیز تمهیدات استانی و سیاست‌های لازم به تمامی فرمانداران تبیین شده، اما هدف اصلی ما استفاده حداکثری از سیستم اقناع سازی است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.