بخشدار بیارجمند گفت: با تشدید کنترل ورودی‌های بیارجمند در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین از ورود خودرو‌های غیربومی به داخل شهر جلوگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،کریمی بخشدار بیارجمند در جلسه ستاد بحران و پیشگیری از ویروس کرونا از تشدید کنترل ورودی‌های بیارجمند در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین خبر داد و گفت: گندزدایی و ضدعفونی مکان‌های عمومی این شهر ادامه دارد.

او با بیان اینکه تجمع در سطح شهر ممنوع است افزود: مرحله دوم اهدای بسته‌های بهداشتی به همت خیرین، نهاد‌ها و ادارات در حال اماده شدن و توزیع است.

تاجعلی فرمانده انتظامی بیارجمند نیز در این جلسه از بستن راه‌های ورودی و پارک‌ها با همکاری شهرداری خبر داد و بیان کرد: در ورودی شهر برای کنترل عبور و مرور یک اکیپ از نیروی انتظامی مستقر می‌شوند و از ورود افراد غیر بومی‌های ساکن در بیارجمند جلوگیری می‌شود.

باقری معاون شهرداری بیارجمند با بیان اینکه بستن مسیر‌های تفریحی و تفرجگاه‌ها با بلوک و نوار زرد ممنوع انجام می‌شود گفت: چاپ بنر برای توضیح محدودیت و ممنوعیت تجمع جهت پیشگیری از کرونا در ورودی و داخل سطح شهر نصب می‌شود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.