در میان بازی‌های این ماه، به‌روزرسانی Fallout 76 سر و صدای زیادی به دنبال داشته؛ دلیل آن را بدانید.

تفاوتهای Fallout 76 Wastelanders نسبت به قبلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در میان بازی‌های بزرگی که قرار است در ماه آوریل برای پلتفرم‌های بازی منتشر شود، بیشترین اخباری که شنیده می‌شود درباره به‌روزرسانی بازی شرکت Bethesda یعنی بازی Fallout 76 است که با نام Wastelanders قرار است در هفتم آوریل برای تمام پلتفرم‌های بازی منتشر شود. این نسخه به‌روزرسانی به نظر می‌رسد یک قدم بزرگ برای این بازی به سمت جلو باشد چرا که گفته می‌شود قرار است تغییرات زیادی در این بازی اتفاق بیفتد تا این بازی آنلاین را برای بازی‌کنندگان خود جذاب‌تر کند.


بیشتر بخوانید: عرضه بازی My Friend Pedro برای PS4


اولین تغییری که بازی‌کنندگان در Fallout 76 حس خواهند کرد، حضور شخصیت‌های غیر قابل کنترل بیشتری است که هرکدام از آن‌ها بازماندگان اتفاقات اخیر کره زمین هستند و هرکدامشان داستان مختص به خود را برای زنده ماندن دارند و بازی‌کنندگان با فرقه‌ها و اهداف آن‌ها بیشتر آشنا خواهند شد. این فرقه‌ها شامل مهاجران و مهاجمان می‌شوند. مهاجران کسانی هستند که خانه‌هایی برای خود ساخته‌اند و در حال برپا کردن زندگی جدید خود هستند و مهاجمان کسانی هستند که با غارت کردن سرزمین‌ها به اهداف خود می‌رسند.

تفاوتهای Fallout 76 Wastelanders نسبت به قبل

تغییر دیگری که در این بازی مشاهده خواهد شد، انتخاب دیالوگ‌های مختلف برای شخصیت قابل کنترل است که این گزینه می‌تواند در روند ادامه داشتن داستان تأثیر داشته باشد. این انتخاب‌ها می‌تواند برای هر شخصی متفاوت باشد و نتایج آن برای بازی‌کنندگان شخصی خواهد بود. چه بسا یک گیمر دوست دارد جزو دسته مهاجران باشد. شرکت Bethesda اعلام کرده است که این تصمیم‌ها به طور کامل سیاه یا سفید نیستند و می‌توانند تصمیم‌های خاکستری باشند.

تفاوتهای Fallout 76 Wastelanders نسبت به قبل

پیوستن به فرقه‌های مختلف در این بازی می‌تواند انجام شود اما برای هرکدام از آن‌ها باید کارهایی انجام شود که شخص هدایت‌کننده شخصیت‌های اصلی باید آن کارها را به طور دقیق انجام دهد. علاوه بر افراد جدید، کسانی که Wastelanders را دانلود خواهند کرد، در بازی با مکان‌های جدیدی آشنا خواهند شد که گشتن در آن‌ها هرکدام ماجراهای خاصی دارد. برای پیدا کردن Vault 79 تکه نقشه‌هایی هم باید جمع‌آوری شود که می‌تواند جالب باشد.

تفاوتهای Fallout 76 Wastelanders نسبت به قبل

بر اساس اعلام Bethesda، به‌روزرسانی Wastelanders به صورت فنی ادامه‌ای بر داستان اصلی Fallout 76 است ولی مرحله اصلی دیگری هم قرار است در کنار این به بازی اضافه شود که مکمل داستان سری پیشین باشد. علاوه بر این، به‌روزرسانی جدید این بازی قرار است سلاح‌ها، لباس‌ها و دشمن‌های جدیدی هم در بر داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.