رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به محدودیت‌های سیزده فروردین در زنجان، گفت:۱۳ فروردین خودرو‌ها اجازه خروج از شهر برای رفتن به تفرجگاه‌ها را ندارند.

محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ فروردین در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: طرح ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به زنجان تا ریشه‌کنی بیماری کرونا در استان ادامه خواهد داشت و از هموطنان انتظار می‌رود تا پایان این طرح و بازگشت به شرایط عادی از سفر به زنجان خودداری کنند.

او افزود: از آغاز طرح ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به استان، تاکنون ۱۰۰ خودرو اعمال قانون شده و علاوه‌بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، به پارکینگ منتقل شده‌اند.

رئیس پلیس راهور استان زنجان تصریح کرد: امروز (۱۳ فروردین) خودرو‌ها اجازه خروج از شهر برای رفتن به تفرجگاه‌ها را ندارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با درخواست از شهروندان برای همکاری با پویش‌های مردمی و پلیس، خاطرنشان کرد: خودرو‌هایی که در شهر بدون هدف دوردور می‌کنند، اعمال قانون می‌شوند و علاوه‌بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، خودرو توقیف شده و برای رفع توقیف، نیاز است تا رضایت پلیس راهور جلب شود.
 
او با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ فروردین در زنجان گفت:محور های تهم – چورزق ،زنجان- طارم ،کلیه مسیر‌های منتهی به تفرجگاه‌ها ،پارک گلستان واقع در محور زنجان میانه از ساعت ۶  امروز چهارشنبه مسدود خواهد شد.

سرهنگ شیرمحمدی با بیان اینکه تردد کامیون در محور‌های جاده قدیم میانه و بیجار ممنوع می‌باشد ادامه داد:تردد موتورسیکت‌ها در کلیه محور‌های اصلی هم از ساعت ۶ الی ۲۲  امروز چهارشنبه ممنوع می‌باشد.

این مقام انتظامی گفت :همچنین تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ امروز ممنوع می‌باشد.

سرهنگ شیر محمدی در پایان یاد آور شد:از تردد کلیه وانت بار‌هایی که اقدام به حمل مسافر در پشت وانت و جای بار می‌نمایند جلوگیری بعمل خواهد آمد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.