به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت : روز سه شنبه (١١ فروردین) با ارسال پیامک به شهروندان توسط شرکت مخابرات سامانه معرفی و امکان ارتباط مردم جهت اظهارنظر در خصوص طرح هامقابله و مبارزه با کرونا فراهم شد.
او همکاری مردم کرمانشاه را در انجام اقدامات پیشگیرانه بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت : مشارکت مردم در تدوین برنامه و اصلاح فرآیندها تأثیر مهمی در عبور از این بحران دارد و مردم فهیم استان همیشه در بحرانها نقش آفرینی موثر و سهمی چشمگیر داشته اند.
مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه پاسخگویی و ارتباط مستقیم با مردم را به عنوان ضرورتی مهم خاطرنشان ساخت و گفت: پیامکهای ارسالی مردم توسط استاندار بررسی میو در فرآیندهای تصمیم گیری مورد استفاده قرار میگیرد.
براساس اعلام روابط عمومی استانداری کرمانشاه در اولین روز معرفی این سامانه تا ساعت ٢٤ روز سه شنبه ١١ فروردین بیش از هفت هزار پیامک به سامانه ارسال شد .
انتهای پیام/د