فرمانده انتظامی هرسین از کشف ۲ هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده اتانول ۹۶ درصد قاچاق با تلاش ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه همت علی شکری فرمانده انتظامی هرسین گفت : ماموران انتظامی هرسین حین گشتزنی به یک دستگاه نیسان که از مسیر بیستون در حال حرکت بود مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او گفت : طبق نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده به حدود ۳۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

فرمانده انتظامی هرسین از دستگیری ۲ نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی برای صدور احکام لازم خبر داد.

او گفت: پلیس قاطعانه با افرادی که در این زمان قصد داشته باشند کالای مورد نیاز و اساسی مردم مانند مواد ضدعفونی را به خاطر منافع شخصی از دسترس دیگران خارج کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد

کشف ۲۶ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) غیرمجاز در پاوه

فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۲۶ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) غیرمجاز در این شهرستان به ارزش پنج میلیارد ریال خبر داد.

حیدر حق جویان افزود: پس از اطلاع پلیس پاوه در خصوص نگهداری و استفاده غیرمجاز از تعداد زیادی ماینر توسط یکی از شهروندان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این راستا تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی پاوه با انجام تحقیقات گسترده موفق به کشف محل نگهداری دستگاه‌های ماینر شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

 حق جویان گفت: در بازرسی از محل یاد شده ماموران موفق به کشف ۲۶ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) به همراه متعلقات آن شامل ۲۲ دستگاه پاور، ۲ دستگاه سوئیچر، یک دستگاه مودم و ... شدند.

رییس پلیس شهرستان پاوه، ارزش ماینر‌ها و لوازم جانبی کشف شده را طبق نظر کارشناسان پنج میلیارد ریال عنوان کرد.

او با اشاره به پلمب محل، از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد .

کشف حدود ۲۵ هزار عدد ظروف سرامیکی قاچاق

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف حدود ۲۵ هزار عدد ظروف سرامیکی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و با همکاری مشترک پلیس استان‌های کرمانشاه و لرستان خبر داد.

سردار «علی اکبر جاویدان» افزود: پس از اطلاع پلیس کرمانشاه مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون قصد انتقال و جابه جایی محموله‌ای قاچاق از یکی از استان‌های جنوبی به استان‌های مرکزی کشور را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در همین راستا، ماموران انتظامی کرمانشاه با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های خاص مسیر حرکتی کامیون حامل محموله قاچاق را شناسایی و مراتب را به پلیس آگاهی لرستان اطلاع دادند.

سردار جاویدان گفت: در همین راستا، کاراگاهان آگاهی لرستان نیز با اطلاعاتی که از پلیس کرمانشاه دریافت کرده بود در مسیر مناسب مستقر و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به توقیف خودروی مورد نظر اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته یک هزار و ۵۶ کارتن حاوی حدود ۲۵ هزار ظروف سرامیکی قاچاق کشف شد.

او ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: ۲ نفر هم دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس در سال جاری عنوان و تاکید کرد: افراد قاچاقچی از تیررس نگاه پلیس در امان نبوده و برخورد‌های لازم با آن‌ها به عمل خواهد آمد

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.