رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت‌: ماندن در خانه و رعایت مراقبت‌های بهداشتی از سوی شهروندان جنوب غرب خوزستان تا قطع کامل زنجیره کرونا ضروری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،شکرالله سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان روز پنجشنبه گفت: با توجه به اینکه بیماری کووید ۱۹ هنوز درمان قطعی و واکسن ندارد تا زمانی که حتی یک مبتلا و ناقل این بیماری وجود داشته باشد باید پروتکل‌های مراقبتی رعایت شود.

او افزود: همیشه احتمال بازگشت بیماری کرونا وجود دارد و مردم باید نسبت به شیوع آن مراقبت لازم را داشته باشند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت‌:حتی اگر خوزستان از این بیماری پاک شود اما در استان های مجاور این بیماری وجود داشته باشد، باز هم خطر ابتلا و گسترش آن در استان خوزستان وجود دارد.

سلمان‌زاده تصریح کرد: تا زمانی که بیش از یک ماه از آخرین فرد مبتلا به کرونا نگذشته باشد، مردم باید نکات بهداشتی و مراقبت های لازم را انجام دهند و سختگیری‌ها ادامه داشته باشد.

او با اشاره به حضور استاندار خوزستان  در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان به عنوان مرکز معین پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان، گفت: کمبودهای موجود در این بیمارستان با استاندار خوزستان مطرح شد و وی برای رفع کمبودها قول مساعد داد.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.