جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ مورد جدید به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در هرمزگان افزوده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سعید ناجی، جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ مورد جدید به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در هرمزگان افزوده شد.

ناجی افزود: با ثبت ۱۵ مورد جدید شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به ۲۱۴ نفر افزایش یافت.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته خوشبختانه مورد فوتی جدید نداشتیم و آمار فوت شدگان همان ۱۵ نفر است.

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان شمار بیماران حاد تنفسی را ۱۳۳۸ نفر بیان کرد و افزود: از این تعداد ۱۱۲۳ نفر از بیمارستان مرخص شده اند و ۱۰۰۱ نفر مشکوک بودند که تست ۲۱۴ نفر مثبت بود.

ناجی گفت: اکنون ۱۵ نفر به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ دربیمارستان بستری هستند.

او علت افزایش شمار مبتلایان را افزایش تعداد تست از ۳۰ به ۸۰ مورد در روز بیان کرد.

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان افزود: در طرح فاصله گذاری اجتماعی تا کنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر غربالگری شدند و در ۹۰ نقطه بیش از ۱۵۰۰ نفر برای اجرای این طرح همکاری می‌کنند.

ناجی گفت: طرح غربالگری تا پایان تعطیلات اجرا می‌شود و کسانی که از مسافرت به استان باز می‌گردند باید در این طرح مشارکت و فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند.

او افزود: تعطیلی ادارات و سازمان‌ها تا ۲۰ فروردین با همان شرایط قبل تمدید شده است و کارمندان با هماهنگی مدیران می‌توانند دورکاری کنند و ادارات به نحوی برنامه ریزی کنند که یک سوم کارکنان در محل کار حضور داشته باشند تا خللی به خدمات رسانی وارد نشود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.