معاون سیاسی استاندار سمنان ضمن اشاره به موفقیت در مرحله مدیریت بیماری کرونا گفت: با همکاری مردم و با رعایت کامل ملاحضات بهداشتی شاهد مهار و در نهایت کنترل کامل این بیماری در سطح استان سمنان هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: اخبار منتشر شده در سطح کشور و استان سمنان نشان از موفقیت در مرحله مدیریت بیماری کرونا دارد و با همکاری مردم و با رعایت کامل ملاحضات بهداشتی شاهد مهار و در نهایت کنترل کامل این بیماری در سطح استان سمنان باشیم.

او در نشست خبری روزانه خود با اشاره به روند مقابله با کرونا افزود: مقابله با ویروس کرونا شامل سه مرحله‌ی مدیریت، مهار و کنترل بیماری می‌باشد که در حال حاضر در حال طی مرحله‌ی مدیریت این بیماری می‌باشیم.

خجسته پور ابراز داشت: خبر‌های خوشی که این روز‌ها از گوشه و کنار کشور و استان سمنان شنیده می‌شود مربوط به مرحله مدیریت کرونا می‌باشد و هنوز دو مرحله‌ی مهار و کنترل این بیماری را پیش رو خواهیم داشت.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان با تاکید بر این نکته که مردم با شنیدن این اخبار خوشایند به هیچ وجه تصور بر اتمام اپیدمی بیماری نداشته باشند بیان کرد: انتظار داریم تا مردم قانونمند استان همچون گذشته با پایبندی به مقررات اعمال شده، سهم خود را در ریشه کنی این بیماری ایفا نمایند.

او با قدردانی از تلاش استاندار، اعضای ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا و مجموعه‌ی دست اندرکاران مقابله با کرونا در سطح استان سمنان اذعان داشت: اخبار منتشر شده در سطح کشور و استان سمنان نشان از موفقیت در مرحله مدیریت بیماری دارد و امیدواریم با همکاری مردم و با رعایت کامل ملاحضات بهداشتی شاهد مهار و در نهایت کنترل کامل این بیماری در سطح استان سمنان باشیم.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.