رئیس گروه پیش بینی سازمان هواشناسی استان یزد گفت: برای امروز وزش باد نسبتا شدید و گرد خاک و برای هفته آینده بارش پراکنده در ارتفاعات پیش بینی می‌شود.

ارتفاعات استان یزد بارانی می‌شودسید عباس میرحسینی رئیس گروه پیش بینی سازمان هواشناسی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: برای امروز وزش باد نسبتا شدید، گرد و خاک و رگبار پراکنده به ویژه در مناطق جنوبی و ارتفاعات استان پیش بینی می‌شود.

او افزود: برای فردا تا اواسط هفته آینده جوی نسبتا آرام بر استان حاکم خواهد بود و از روز سه شنبه هفته آینده موج ناپایداری به استان یزد نزدیک می‌شود که شاهد افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتا شدید به ویژه از روز چهارشنبه کاهش دما و در برخی نقاط بارندگی همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

میر حسینی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته عمدتا در ارتفاعات و مناطق شرقی استان شاهد رگبار‌های پراکنده بودیم که مناطق باجگان ۴/۵، ده بالا ۲/۵، سخوید ۲ سبزدشت ۲/۲، بنادکوک ۱/۷ و دره شیر ۱/۵ میلی متر گزارش بارندگی داشتیم.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بافق با ۳۲ درجه سانتی گراد گرمترین و نیر با دمای ۶ درجه سانتی گراد سردترین، نقاط استان به ثبت رسیده است.

رئیس گروه پیش بینی سازمان هواشناسی استان یزد ادامه داد: نوسانات دمایی استان طی ۲۴ ساعت گذشته برای شهر یزد با پیشینه ۲۷ و کمینه ۱۶ درجه سانتی گراد بوده است که پیش بینی می‌شود دمای هوا برای امشب و فردا شب به ترتیب با پیشینه ۲۸ و ۲۷ و کمینه ۱۳ و ۱۳ برسد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار