رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: صرفاً افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود آن شهر بوده و نحوه شناسایی افراد بومی هر شهر نیز بر اساس کارت ملی، پلاک خودرو و بیمه نامه می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ رضا همتی زاد رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: رانندگان باید توجه داشته باشند که صرفاً افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود آن شهر بوده و ورود افراد غیرساکن ممنوع می‌باشد، و نحوه شناسایی افراد بومی هر شهر نیز بر اساس کارت ملی، پلاک خودرو و بیمه نامه می‌باشد.

او ادامه داد: خودرو‌های امدادی، خودرو‌های عمومی حامل بار و مسافر، خودرو‌های نظامی و خودرو‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی مشمول ممنوعیت تردد نمی‌باشند.

همتی زاد بیان کرد: آن دسته از مسافرین و رانندگان غیر بومی که وارد استان شده اند و قصد خروج دارند، هیچ گونه محدودیتی برای خروج از استان برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است و صرفاً می‌بایست از کمربندی‌ها و بدون ورود به شهر‌ها از استان خارج شوند.

رئیس پلیس راه استان ایلام افزود: بر اساس دستورالعمل‌های صادره، رانندگانی که بدون توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و بدون مجوز در سطح راه‌های برون شهری تردد نمایند، توسط مامورین پلیس راه به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون و به منظور جلوگیری از سردرگمی سرنشینان، توقیف فیزیکی وسایل نقلیه در شهر محل سکونت مالک وسیله نقلیه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.