فعال سیاسی گفت: سیاست فاصله گذاری اجماعی باید بسیار زودتر از این اتفاق می افتاد، زیرا شاهدیم هر روزی که از این طرح می‌گذرد ثمراتی در بر داشته است.

دستگاه قضا باید با اهمالگران برخورد کندمحمدعلی الفت‌پور کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارزیابی اقدامات انجام شده توسط دولت درباره معضل کرونا، گفت: در اینکه دولت در حال تلاش است و سعی دارد که مشکلات را حل کند شکی وجود ندارد و این حجم از انتقادات به دولت نشان می‌دهد که برخی در حال خروج از دایره انصاف هستند.

او ادامه داد: الان خدماتی که مجموعه درمانی کشور دارد انجام می‌دهد بسیار با ارزش است و این را نمی‌توان کتمان کرد، اما بحثی که الان وجود دارد موضوع سیاست گذاری در این حوزه و چابکی دولت در مواجه با همین سیاست هایی است که در اختیار دارد.

الفت‌پور افزود: مثلا سیاست فاصله گذاری اجماعی باید بسیار زودتر از این اتفاق می افتاد و این امری بدیهی است؛ زیرا شاهدیم هر روزی که از این طرح می‌گذرد ثمراتی در بر داشته است و از همین رو هم معتقدیم که شاید این اتفاق باید از اواسط اسفندماه می افتاد؛ زیرا هر روزی که داریم از دست می‌دهیم از سوی دیگر باید چند روز ضرر و زیان بیشتری متحمل شویم.

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: متاسفانه ما دو هفته پایانی اسفند را از دست دادیم و متاسفانه خود دولت هم چندان جدی به موضوع نگاه نمی‌کرد و این سیاست اشتباه تا جایی کشور را وارد مخاطره کرد که ما حتی الان پیش بینی از انتهای کار هم نمی‌توانیم داشته باشیم.

او ادامه داد: تاخیر اتخاذ سیاست های به هنگام و اجرای به موقع آنها و سر خط کردن همه نیروها متاسفانه ضعفی است که همواره در دولت وجود داشته و ایرادی جدی در دولت است.

الفت‌پور بیان کرد: همچنین امروز بسیار مهم است که همه دستگا‌ه ها پای کار باشند، برای مثال تا این مرحله شاید چندان از دستگاه قضا توقع نمی رفت، اما از الان به بعد توقع جدی داریم تا کسانی که به هرگونه‌ای اِهمال کردند یا افرادی که در سیستم درمانی فرار کردند و مدیری که باید در حوزه منطقه ای باید تصمیم مهمی می گرفت و نکرد باید با ورود جدی دستگاه قضا پاسخ به جا دریافت کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار