نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اراده قوی نیرو‌های مسلح و دیگر دستگاه‌ها در مبارزه با ویروس کرونا از اقدامات ستاد ملی و استانی مقابله با این بیماری تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیداد‌ی‌سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان صبح امروز در آیین افتتاح نقاهتگاه ۱۲۰ تختخوابی پیش‌بینی شده برای بستری بیماران کرونایی به همت قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: از اقدامات ستاد کرونا در کشور و استان تشکر می‌کنم که نتیجه اقدامات آن‌ها اثربخش بوده است.

او با ابراز امیدواری از رفع بلا در کشور گفت: رفع مشکلات عزم ملی می‌طلبد و ایران در خط مقدم مقابله با کرونا است و نیرو‌های مبارزه با این بیماری، منسجم فعالیت می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه اراده قوی نیرو‌های مسلح در مبارزه با این بیماری را شاهد هستیم، بیان کرد: نیرو‌های مسلح تاکنون خدمات ارزشمندی به مردم ارائه دادند.

او با بیان اینکه از مسئولان استان به‌ویژه استاندار و دانشگاه علوم پزشکی کرمان تشکر می‌کنم، افزود: رسانه‌ها نیز پای کار هستند و برای آگاه‌سازی مردم در پیشگیری از شیوع بیماری تلاش می‌کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین علیداد‌ی‌سلیمانی با اعلام اینکه ما وظیفه انسانی داریم که به هم‌نوع خودمان کمک کنیم، تصریح کرد: کمک به جامعه انسانی بسیار ارزشمند بوده و وظیفه همه است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: کرونا ویروس ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار