اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان عباس آباد ۸۰ میلیون ریال به ستاد مقابله با کرونا این شهرستان کمک کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابراهیم عزیزپور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه عباس آباد از کمک ۸۰ میلیون ریالی این اداره به ستاد مقابله با کرونا عباس آباد خبر داد و گفت: ۲ دستگاه تب‌سنج به ارزش ۵۰ میلیون ریال به شبکه بهداشت شهرستان اهدا و مبلغ ۳۰ میلیون ریال کمک نقدی برای تهیه ماسک و مواد‌های ضدعفونی کننده به ستاد مقابله به ویروس کرونا این شهرستان اهدا شده است.

او با اشاره به ضرورت مقابله با ویروس کرونا و انسجام همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها برای شکست این ویروس، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان عباس‌آباد بقاع متبرکه و اماکن مذهبی این شهرستان بصورت روزانه ضدعفونی شدند.

عزیزپور گفت: پس از تعطیلی زیارت اماکن متبرکه و آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، خادمین این اماکن به جمع رزمندگان جبهه سلامت پیوستند و اقدام به تولید ماسک و ضدعفونی خیابان‌های سطح شهر کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه عباس آباد افزود: برای تهیه ماسک و ضدعفونی بقاع متبرکه با خادمین اماکن مذهبی این شهرستان هماهنگی‌های لازم انجام شده تا با ستاد مقابله با ویروس کرونا در عباس آباد همکاری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.