معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: ۴۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های مازندران در نوروز ۹۹ پاکسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن جهانیان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از اجرای طرح ضربتی پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌های مازندران توسط این اداره کل خبر داد  و گفت: ۲۰ اکیپ ویژه راهداری نوروز امسال بیش از ۴۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های مازندران را پاکسازی کردند.

او افزود: در طرح پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌های مازندران پنج نیرو راهدار، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بلدوزر، دو دستگاه کامیون، یک دستگاه لودر، یک دستگاه بیل مکانیکی و بکهو بکار گرفته شد.

جهانیان گفت: پس از اجرای طرح و بر اساس نظرسنجی توسط اکیپ‌های راهداری، رانندگان و کاربران جاده‌ای این استان از اجرای طرح اعلام رضایت داشتند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌ها می‌تواند نقش مهمی در امنیت جاده‌ها و کاهش تصادفات رانندگی داشته باشد، افزود: زیباسازی و پاکسازی حریم راه‌ها نیاز به یک فرهنگ سازی وسیع در سطح جامعه داشته و همه آحاد مردم باید نسبت به این مهم خود را مسئول بدانند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار