معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از فراخوان مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی به خدمت سربازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه علی اشرف نجفی معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : برابر ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح و با توجه به شیوع ویروس کرونا جهت تأمین کادر پزشکی، کلیه مشمولان مورد نیاز گروه پزشکی و پیراپزشکی که فارغ التحصیل شده و در مهلت معرفی یکسال قرار دارند لازم است تا آخر فروردین ماه (۹۹/۰۱/۳۱) به دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +۱۰) مراجعه و درخواست اعزام خود را ثبت کنند.

او گفت : مشمولان در صورت عدم معرفی خود در مهلت مقرر، غایب محسوب خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: برای مشمولانی که در این مدت موفق به ثبت نام شده و به موقع به نیروی‌های مسلح اعزام می‌شوند، تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده که متعاقباً اعلام خواهد شد

مراقب مراجعه افراد سارق به درب منازل باشید

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از مردم خواست تا مراقب مراجعه افراد سارق به درب منازل به بهانه اخذ تست بیماری کرونا باشند.

 محمدرضا آمویی افزود: ممکن است پس از شیوع بیماری کرونا در کشور و انتشار آن در استان کرمانشاه، برخی افراد سودجو و سارق به این بهانه به درب منازل مردم مراجعه و اقدام به سرقت کنند.

او افزود: از این رو عموم مردم کرمانشاه باید کاملاً مراقب و هوشیار بوده تا در دام چنین افراد تبهکاری گرفتار نشده و فریب نخورند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: معمولاً چنین افرادی به درب منازلی مراجعه می‌کنند که خانم خانه، افراد مسن و یا کودک و نوجوانی به تنهایی در منزل حضور دارد.

این مسئول گفت: این افراد پس از گشوده شدن درب منزل از این فرصت استفاده و دست به سرقت و یا سایر اعمال تبهکارانه می‌زنند.

او گفت: مردم هوشیار باشند که فعلاً قرار نیست هیچکس از طرف مرکز بهداشت استان، شهرستان و روستا برای تشخیص بیماری کرونا به درب منازل مردم مراجعه کنند.

 آمویی از شهروندان خواست در صورت مواجهه با چنین افرادی حتماً به پلیس اطلاع دهند.

این مقام انظامی گفت: هرگونه اقدام و اطلاع رسانی در خصوص بیماری کرونا از قبل توسط دانشگاه علوم پزشکی از طریق صداوسیما و رسانه‌ها به مردم اعلام و عموم شهروندان در جریان آن قرار داده خواهند شد .

کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در یکی از روستا‌های شهر کرمانشاه خبر داد.

علیرضا دلیری افزود: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مبنی بر اینکه ۲ نفر در روستای پشته کش کرمانشاه در کار تهیه و توزیع مواد مخدر قرار دارند رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از کسب مجوز قضائی و در تحقیقات گشترده خود موفق به شناسایی محل اقامت این افراد شده و در عملیاتی ضربتی نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کردند.

 دلیری گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته ۱۰ کیلوگرم تریاک و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و یک دستگاه خودرو وانت نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از معرفی توزیع کنندگان مواد مخدر به دستگاه قضائی خبر داد

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.