فرمانده سپاه ناحیه زنجان از تهیه و تولید ۹۰۰ لباس ایزوله برای کادر بیمارستانی توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران با کمک خیرین زنجانی خبر داد.

تولید ۹۰۰ لباس ایزوله توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهرانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سهندی فرمانده سپاه ناحیه زنجان  با بیان اینکه بانوان زنجانی از دوران هشت سال دفاع مقدس تا به امروز ثابت کرده اند که پای آرمان‌های امام، شهدا و ولایت ایستاده‌اند گفت:امروز نیز همین بانوان با تولید روزانه هزاران ماسک، بخش مهمی از نیاز جبهه مقابله با ویروس کرونا را تأمین می‌کنند.
 
سهندی افزود:۸کارگاه رسمی،۴کارگاه مردمی و بیش از ۱۵۰کارگاه خانگی ماسک دوزی اقدام به تولید ماسک کرده وبیش از ۳۰۰هزار ماسک آماده و به مراجع و مراکز بهداشتی تحویل داده شده است.

این مسئول به تهیه و تولید ۹۰۰ لباس ایزوله برای کادر بیمارستانی توسط خواهران با کمک خیرین زنجانی خبر داد و گفت:این لباس‌ها بصورت حرفه‌ای و بر اساس پروتکل و استاندارد‌های علوم پزشکی تهیه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه استان با بیان اینکه برگزاری ایستگاه‌های سلامت با اولویت مراکز پر تردد و پرجمعیت در دستور کار قرار گرفته است، ابراز کرد:همچنین کمک به راه اندازی و تجهیز نقاهتگاه‌های ویروس کرونا در استان و اعلام آمادگی بسیجیان جهت کمک به کادر درمان از دیگر این اقدامات است.
 
انتهای پیام/ن
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امالبنین بکتاشی
۱۵:۲۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
سلام