ایزدپور گفت: با انجام اقدامات پیشگیرانه هیچ مورد مشکوک به کرونا در جمعیت هدف بهزیستی استان سمنان شناسایی نشده است.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: با انجام اقدامات پیشگیرانه در تمامی مراکز بهزیستی استان سمنان خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مشکوک به کرونا در جمعیت هدف بهزیستی این استان شناسایی نشده است.

او افزود: بیش از یک هزار نفر تحت پوشش بهزیستی در مراکز سالمندان، نگهداری کودکان بی سرپرست و مراکز توانبخشی بوده و همه اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به صورت مداوم انجام می‌شود.

ایزد پور با بیان اینکه به همه مراکز تحت پوشش کمک‌هایی جهت خرید مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی اختصاص داده شده است تصریح کرد: مراکز ترک اعتیاد هر کدام ۵ میلیون تومان و مراکز توانبخشی هم به اعزای هر نفر ۳۶۰ هزار تومان دریافت کرده اند.

مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه خط ۱۴۸۰ از ابتدای شیوع بیماری کرونا فعال شده و از ۸ صبح تا ۱۲ شب آماده پاسخگویی و کمک‌های مشاوره‌ای بوده افزود: تا کنون بیش از ۷۰۰ مورد تماس با این خط انجام شده و راهنمایی‌های لازم در زمینه کنترل و جلوگیری از شیوع کرونا ارائه شده است.

او گفت: ایجاد نقاحتگاهی با ۵۰ تخت هم از دیگر اقداماتی بوده که این مرکز هم آماده و تحویل علوم پزشکی استان برای خدمات دهی به بیماران کرونایی است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.