معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت : هوشمند سازی کنترل ترافیک در شهر کرمانشاه در راستای ایجاد شهر هوشمند در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ارجمندی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه در خصوص هوشمند سازی کنترل ترافیک در شهر کرمانشاه در راستای ایجاد شهر هوشمند گفت : در کرمانشاه ۲۰۰ دوربین "نظارتی" نصب می‌شود و ۱۵ تقاطع شهر در مسیر "هوشمندسازی” هستند.

او گفت : فرآیند هوشمندسازی یعنی مدیریت مرکزی و هماهنگ تمام تقاطع‌های شهر که این امر نیازمند وجود شبکه ارتباطی فیبرنوری و نرم افزار خاص است که در حال حاضر نرم افزار انجام این کار تهیه شده، اما هنوز زیرساخت‌های فعالسازی آن تکمیل نیست و بحث ارتباط فیبرنوری و سرور‌ها نیز کامل نشده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه هوشمندسازی تقاطع‌ها را عامل موثری در جهت کنترل و مدیریت هرچه بیشتر و بهتر ترافیک شهری دانست و افزود: امسال در کنار بحث هوشمندسازی تقاطع ها، جهت کنترل هرچه بهتر ترافیک شهری بحث پایش تصویری شهر هم مدنظر است و در همین راستا ۲۰۰ دروبین نظارتی خریداری شده که امسال در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود

ارجمندی گفت: هم اکنون ۱۸ دوربین نظارتی در سطح شهر فعال است و با نصب این ۲۰۰ دوربین قطعا نظارت موثری بر معابر شهری خواهیم داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه اعتبار نصب این ۲۰۰ دوربین را حدود ۱۲ میلیارد تومان اعلام و گفت: نصب این دوربین‌ها نیازمند تجهیزات جانبی دیگری است که مجموعا حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه دارد که این اعتبار تامین شده و کار نصب دوربین‌ها امسال توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود.

او گفت: خرید دوربین‌های کنترل سرعت هم در دستور کار قرار دارد و در وحال حاضر برنامه خرید ۴۰ دوربین کنترل سرعت را در دستور کار داریم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.