صدا وسیما مراسم سوم شهید سلگی را نخستین بار در کشور زنده پخش کرد

سومین روز شهادت حاج میرزا سلگی به صورت مجازی و زنده در نهاوند برگزارشد.

صدا وسیما مراسم سوم شهید سلگی را برای نخستین بار در کشور زنده پخش کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراسم بزرگداشت سومین روز شهادت سردار سرتیپ شهید حاج میرزا محمد سلگی نخستین بار در کشور به صورت مجازی و زنده از شبکه‌های همدان و شما برگزار شد.

این مراسم به علت شرایط موجود و نخستین بار به صورت ارتباط زنده با میهمانان در تهران همدان و نهاوند با کیفیت عالی از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ در صدا و سیمای مرکز همدان با حضور خانواده این شهید برگزارشد.

مهدی دهقان نیری، مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان گفت: از آنجا که سردار سرتیپ شهید حاج حاج میرزا محمد سلگی حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران و بخصوص استان همدان و زادگاهش شهرستان نهاوند دارد و ایشان کسی هستند که کتاب خاطراتشان آب هرگز نمی‌میرد مورد توجه  رهبرمعظم انقلاب  و مردم قرار گرفت.

صدا وسیما مراسم سوم شهید سلگی را برای نخستین بار در کشور زنده پخش کرد

او افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با خانواده شهید سلگی برای حضور در استودیو مرکز و میهمانان تهران و نهاوند این ارتباط برقرار شد.

مدیر کل مرکز همدان بیان کرد: با توجه به شرایط موجود بیماری کرونا در کشور و از طرفی شخصیت ملی حاج میرزا در استان تصمیم گرفتیم به منظور حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شاخصه‌های ایشان برای مردم سراسر کشور  نخستین بار ارتباط زنده و مجازی  با شبکه شما همدان را برقرار کنیم که این کار با موفقیت و به برکت خون این شهید عزیز انجام شد.

 دهقان نیری گفت: برای برقراری این ارتباط زنده و مراسم مجازی همه همکاران مرکز همدان، دفاتر خبری نهاوند، تویسرکان و بسیج سازمان زحمات زیادی کشیدند به طوری که ابتدا همسر و دختر حاج میرزا را به استودیو مرکز همدان دعوت کردیم همچنین میهمان تهران از طریق ارتباط تصویری بسیج سازمان دعوت شدند و در ادامه استودیو در فضای باز در کنار قبر مطهر حاج میرزا در گلزار شهدای نهاوند با دعوت از بقیه اعضای خانواده و دوستان این شهید و همچنین امام جمعه فرماندار و فرمانده سپاه ارتباط زنده برقرار شد.

صدا وسیما مراسم سوم شهید سلگی را برای نخستین بار در کشور زنده پخش کرد

مدیرکل مرکز همدان بیان کرد: البته به دلیل کمبود وقت و میهمانان مختلف از جمله دکتر محسن رضایی دکتر علی آقا محمدی دکتر بهرام نیا و همرزمان این شهید ، بعضی ارتباط‌ها کوتاه بود که همین جا از این عزیزان و خانواده شهید سلگی پوزش می‌طلبیم.

او گفت: اقدام ارزشمند دیگر این برنامه مدیریت وقت و تنوع تصویری و خاطرات خوبی که از همرزمان این سردار شهید گفته شد و در میان برنامه نیز مستند‌های کوتاه و مفیدی همچنین فرمایش مقام معظم رهبری در مورد شخصیت حاج میرزا پخش شد که مورد رضایت مخاطبان قرار گرفت که از نقاط مختلف کشور به برنامه پیامک زدند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: شهید سلگی ، پخش زنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.