بهبود ۸۵ درصد بیماران کرونایی اسدآباد

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از بهبود ۸۵ درصد بیماران کرونایی در این شهرستان خبر داد.

بهبود ۸۵ درصد بیماران کرونایی اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکترمخصوصی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در دیدار با نماینده منتخب شهرستان ، امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه اسد آباد گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۵۵ مورد کرونایی مشکوک در بیمارستان بستری و مورد درمان قرار گرفتند که ۸۵ درصد آن‌ها بعد از بهبودی  ترخیص شدند.

او  بیان کرد: درصد بهبودی بیماران کرونایی اسدآباد با ۸۵ درصد از میانگین کشوری بالاتر است و این نشان از تلاش شبانه روزی کادر درمانی است.

فزماندار اسدآباد هم گفت: اسدآباد در طرح فاصله گذاری اجتماعی رتبه اول استان را کسب کرد.

مجید درویشی ادامه داد: ۹۶ درصد مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی مشارکت کردند و همین جدیت و همکاری عمومی باعث جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا در سطح جامعه شد.

کیومرث سرمدی، منتخب مردم اسدآباد در مجلس یازدهم  هم گفت: کادر درمانی، در قالب پزشکان، پرستاران و نیرو‌های بهداشتی و نیرو‌های ستادی و پشتیبانی در بحث مدیریت ویروس کرونا خوب عمل کردند.

او افزود: در مقابله با ویروس کرونا تیم مدیریتی شهرستان با محوریت  فرماندار محترم و همه دستگاه‌ها و سازمان‌های پشتیبان در حد مطلوب و فراتر از انتظار ظاهر شدند  و رصد ۹۶ درصدی افراد در خصوص ویروس کرونا نشان دهنده این واقعیت است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.