امام جمعه اندیکا گفت: جوانی، سرمایه بی بدیلی است که با دست‌های توانمندش، هیچ آرزویی را محال نمی‌داند و چشم‌های خوش بین همیشه‌اش، هیچ مقصدی را دور نمی‌انگارد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان اندیکادر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: میلاد سرو قامت آل یاسین، رعنا جوان و نورچشم حسین بن علی (ع)، شیر مرد صحنه نبرد کربلا، رنگین کمانی ازجلوه‌های ایثار و جانبازی، الگوی جوانان انقلابی ایران زمین و بزرگداشت روز جوان بر شما جوانان و جمیع عاشقان و پیروان طریق سرخ علوی (ع) مبارک باد.

او افزود: جوانی، سرمایه بی بدیلی است که با دست‌های توانمندش، هیچ آرزویی را محال نمی‌داند و چشم‌های خوش بین همیشه‌اش، هیچ مقصدی را دور نمی‌انگارد؛ جوانان، اراده‌ای سترگ دارند و دل‌هایی دریایی و بزرگ که می‌توانند عزت و سربلندی و نیکی‌ها و زیبایی‌ها را بسرایند و دری به خانه خورشید بگشایند. شوکت روزگار، عزت برقرار و سعادت زندگانى، محصول باغ جوانى است.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: امروز جوانان، بزرگترین، مهم‌ترین و با ارزش‌ترین سرمایه‌ی اجتماعی کشور عزیز ما ایران است. آنچیزی که می‌تواند در اجرای دقیق و صحیح گام دوم انقلاب، کمک کند توجه واقعی و اعتماد به جوانان برومند و توانمند است. جوانان به عنوان موتور محرکه جامعه، در هر عرصه‌ای اعم از اقتصادی و فرهنگی واجتماعی و... می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

امام جمعه اندیکا تصریح کرد: ناگفته پیداست که آنچه باعث تحقق شعار سال و جهش تولید می‌شود، توجه به نیروی انسانی جوان و تحصیل کرده توسط دولت و در یک کلام تقویت نگاه به ظرفیت‌های عظیم داخلی از جمله جوانان مومن وانقلابی است.

این مقام مسئول ادامه داد:رهبر انقلاب با یک باور عمیق نسبت به اعتماد به جوانان در جمع دانشجویان فرمودند:جوانان مقدمات یک دولت جوان و حزب‌اللهی را فراهم کنند و همچنین در بیانیه گام دوم انقلاب، بیش ازچهل مرتبه واژه جوان را بکار بردند که این خود حاکی از جایگاه ارزشمند جوانان در نظر معظم له است و ایشان در فرازی از این بیانیه فرمودند: اینک در آغاز فصل جدیدی از زندگی جمهوری اسلامی، این بنده‌ی ناچیز مایلم با جوانان عزیزم، نسلی که پا به میدان عمل می‌گذارد تا بخش دیگری از جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ را آغاز کند، سخن بگویم. عزیزان. دهه‌های آینده دهه‌های شما است و شمایید که باید کارآزموده و پُرانگیزه از انقلاب خود حراست کنید و آن را هرچه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) است، نزدیک کنید.

او گفت: به امید اینکه با زمینه سازی بیشتر ظهور، شما جوانان پرچم این انقلاب شکوهمند را به صاحب اصلیش حضرت اباصالح المهدی (عج) تحویل دهید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.