سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از شناسایی ۳۶ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان و جان باختن ۵ نفر مبتلا به این ویروس در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به شناسایی و ابتلا ۳۶ نفر دیگر در استان خوزستان به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته گفت: این موارد به تفکیک اهواز ۲۰ مورد، دزفول ۶ مورد، کارون ۳ مورد و شهرستان‌های آبادان، شوشتر، گتوند، شوش، ایذه، خرمشهر و دشت آزادگان هر کدام یک مورد بوده است.

او به فوت ۵ نفر در مدت مذکور اشاره کرد و افزود: از موارد فوت شده، ۲ مورد متعلق به اهواز و شهرستان‌های بهبهان، ایذه و دزفول نیز هر کدام یک مورد بوده و با احتساب این تعداد، مجموع جان باختگان به ۱۰۷ نفر رسید.

احسان پور با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی تحت درمان هستند، تصریح کرد: تعداد بهبود یافتگان نیز به ۵۹۴ نفر افزایش یافته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز  اظهار داشت: در صورتیکه هموطنان و شهروندان نکات بهداشتی را رعایت کنند و از تردد‌های غیرضروری و رفت و آمد‌ها خودداری شود، بزودی شاهد روند کاهش ابتلا به این بیماری خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.