به همت هیات قمربنی هاشم و صندوق همیاری بلوار طالقانی آمل بسته‌های حمایتی و بهداشتی توسط این هیات به خانوار‌های ساکن در این بلوار توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پرویز فرزان مدیر گروه جهادی در آمل گفت: در دومین مرحله از این اقدام خیرخواهانه با کمک خیران شهرستان آمل، بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک، ژل شست وشو و محلول‌های ضدعفونی کننده توسط جوانان هیات قمربنی هاشم و صندوق همیاری بلوارطالقانی آمل توزیع شد.

او افزود:این اقدام با هدف مبارزه با کرونا و پیشگیری از این ویروس و بهره مندی همه خانوار این منطقه از خدمات بهداشتی توزیع شده است.

پرویز فرزان گفت: خیریه‌ها و مراکز مردم‌نهاد نیز با خریداری و تهیه اقلام بهداشتی و اختصاص آن به هیات، توزیع آن‌ها در منطقه ۱۲ شهری آمل انجام شد.

او با بیان اینکه مرحله نخست توزیع اقلام بهداشتی حمایتی از اسفندماه ۹۸ آغاز شده است، افزود: درمرحله نخست نیز حدود ۳ هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی درمنطقه توزیع شده بود.

مدیراین گروه جهادی گفت: علاوه بر توزیع خدمات بهداشتی، یک گروه دیگر از جوانان این هیات به صورت منظم وهر روزه به معابر ومغازه‌های مسیر بلوار طالقانی آمل را ضدعفونی وگندزدایی می‌کنند.

فرزان، با تقدیر از نقش برجسته سازمان‌های مردم‌ نهاد در پیشگیری از شیوع کرونا، افزود: سمن‌ها به‌صورت خودجوش و به‌صورت کاملا مستقل به دولت یاری می‌رسانند و تاکنون کمک‌های بسیار بزرگی در زمینه‌های مختلف همچون پشتیبانی مالی بیمارستان‌های شهرستان، تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی و بهداشتی، ضدعفونی تمام نقاط شهری و نیز فعالیت در فضای مجازی ارائه کرده‌اند.
او از مردم نیز درخواست کرد با ماندن در خانه زنجیره شیوع بیماری کرونا را قطع کنند و با شکیبایی تا از بین رفتن بحران با نهاد‌های مسئول از جمله کادر درمانی همراهی کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.