مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: مبلغ دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال توسط نیکوکاران تایبادی به حوزه پیشگیری و درمان بیماران کرونایی این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حیدر احسانی مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: این میزان کمک برای تهیه و خرید ماسک، لباس حفاظتی، انواع مایع ضدعفونی کننده و پارچه از سوی شرکت‌های اقتصادی در گمرک مرزی دوغارون، خیرین و نیکوکاران بخش میان ولایت، مجمع خیرین هلال مهربانی شهرستان، برخی از کارخانجات فعال شهرستان و دهیاری‌های روستایی تایباد به حوزه پیشگیری و درمان بیماران کرونایی این شهرستان اختصاص یافته است.

او تصریح کرد: در حال حاضر باتوجه به شرایط بوجود آمده ۹۰ درصد واحد‌های صنفی این شهرستان تعطیل شده و فقط واحد‌های صنفی تامین کننده اقلام و کالا‌های ضروری مردم فعال می‌باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: اتحاد و انسجام خوبی از سوی مردم شیعه و اهل سنت این خطه مرزی در شهرستان حاکم شده و نیکوکاران این شهرستان به صورت خودجوش کمک‌های خود را جهت درمان بیماران کرونایی این شهرستان به دستگاه‌های متولی اهدا می‌کنند.

احسانی افزود: هم اکنون کمبود ماسک و لباس برای مراکز درمانی شهرستان تایباد مهیا است اما مردم تایباد در این حوزه مشکل دارند.
 
 تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.