سرپرست فدراسیون ووشو گفت: زمان ثبت نام از کاندیدا‌های ووشو به علت تعطیلی روزنامه رسمی به تعویق افتاد.

خسروی: زمان ثبت نام از کاندیداهای ووشو به تعویق افتاد/ رئیس جدید ووشو کار سختی پیش رو داردعلیرضا خسروی سرپرست فدراسیون ووشو در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان برگزاری  مجمع انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: ما قصد داشتیم از روز شنبه اطلاعیه ثبت نام از کاندیدا‌ها را در روزنامه رسمی منتشر کنیم، اما با توجه به تعطیلی روزنامه‌ها به علت شیوع ویروس کرونا نتوانستیم آگهی ثبت نام را درج کنیم. هر زمانی که روزنامه رسمی فعالیت خود را شروع کرد اقدامات لازم را برای نام نویسی از کاندیدا‌ها را آغاز می‌کنیم.  

خسروی درباره اینکه بار دیگر شاهد ثبت نام کارمندان وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون ووشو خواهیم بود، گفت: طبق اظهارات علی نژاد، افرادی  از حوزه قهرمانی وزارت ورزش در انتخابات شرکت نمی‌کنند. به هر حال  یک روز بعد از انتشار اطلاعیه ثبت نام انتخابات ووشو  ۱۰ روز فرصت داریم که از افراد واجد شرایط نام نویسی کنیم و بعد از آن اسامی برای احراز صلاحیتشان به کمیته تحقیق داده می‌شود تا وضعیت کاندیدا‌ها مشخص شود. علاوه بر اینکه بانوانی که شرایط لازم را داشته باشند در انتخابات می‌توانند شرکت کنند.  

سرپرست فدراسیون ووشو درباره برنامه هایش برای این فدراسیون گفت: ما هیچ برنامه خاصی را نمی‌توانیم اجرا کنیم و در حال حاضر ۱/۳ همکاران در فدراسیون ووشو باید حضور داشته باشند و ما مطیع دستورات دولت هستیم. به محض اینکه ویروس کرونا ریشه کن شد روال کاری خود را شروع می‌کنیم.  زمان همه مسابقات ووشو از جمله قهرمانی آسیا ، جام جهانی و دانشجویان جهان هم به تعویق افتاده است. 

امکان برگزاری مسابقات تای چی به صورت آنلاین وجود دارد 

خسروی درباره ابتکار جدید فدراسیون ووشو برای برگزاری آنلاین مسابقات کشوری تای چی بیان کرد: به هر حال امکان برگزاری مسابقات تای چی  به صورت آنلاین وجود دارد به همین علت کمیته تای چی تصمیم گرفت که این کار را انجام بدهد. به هر حال ورزشکاران از حرکات خود فیلم می‌گیرند و داوران بعد از تماشای فیلم نظرشان را اعلام می‌کنند.  

او درباره اینکه وضعیت ووشو کاران را پیگیری می‌کند، گفت: بله مربیان برنامه تمرینی ووشو کاران  در خانه  را رصد می‌کنند و  ما هم پیگیر وضعیت ورزشکاران هستیم.  

امیدوارم فرد اصلح و شایسته رئیس فدراسیون ووشو شود 

سرپرست فدراسیون ووشو درباره اهداف این فدراسیون بعد از جدایی علی نژاد بیان کرد: فدراسیون ووشو روند رو به رشد‌ی دارد و از آنچه علی نژاد بنا نهاده است باید جلوتر حرکت کنیم. ما برنامه کوتاه مدت در دستور کا ر قرار دادیم تا  مجمع انتخاباتی را خوب برگزار کنیم و فدراسیون ووشو را به اهلش بسپاریم. کسی که رئیس فدراسیون ووشو شود کار سختی پیش رو دارد، چون علی نژاد با تلاش‌های زیاد توانسته ووشو را به جایگاه بالایی برساند. به هر حال بعد از علی نژاد باید تلاش مضاعف صورت بگیرد تا حرکت رو به جلو ووشو ادامه دار باشد. انشالله با برنامه ریزی خوب انتخابات سالمی برگزار شود تا فرد اصلح و شایسته سکان هدایت فدارسیون ووشو را برعهده بگیرد.  

خسروی درباره اینکه خودش قصد ندارد در انتخابات ووشو کاندید شود، گفت: به صراحت می‌گویم که قصد کاندیدا شدن در انتخابات فدراسیون ووشو را ندارم.  


بیشتر بخوانید: عملکرد ووشو در سال ۹۸


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار