رئیس تبلیغات اسلامی مهدی‌شهر از توزیع ۵۳ هزار ماسک توسط تشکل‌های دینی و هیئات مذهبی این شهرستان در راستای مقابله با کرونا و در بین جامعه هدف مردم و نیازمندان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام مصطفی تقوی رئیس تبلیغات اسلامی مهدی‌شهر در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی تبلیغات اسلامی مهدی‌شهر، ضمن اشاره به عملکرد تشکل‌های دینی و مذهبی و همچنین مردمی در راستای مقابله با کرونا، ابراز کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون، تشکل‌های مردمی این شهرستان ۵۳ هزار و ۷۵۰ عدد ماسک تولیدی توسط خیران را به‌صورت رایگان در شهر‌ها توزیع کردند.

او بابیان اینکه این ماسک‌ها همگی با جمع‌آوری کمک‌های مردمی تهیه و توزیع‌شده است، افزود: شورای هیئات مذهبی، کانون مساجد انجمن‌های اسلامی انجمن توسعه و آبادانی مهدی‌شهر، انجمن بیماران خاص و خیریه‌های شهرستان مهدی‌شهر و شه شهمیرزاد ازجمله متصدیان این امر خیر بودند.

رئیس تبلیغات اسلامی مهدی‌شهر با اشاره به همدلی ایجادشده بین خیران و مردم در مبارزه با ویروس کرونا، ابراز داشت: تشکل‌ها و خیران شهرستان در اهدای اقلام بهداشتی و توزیع آن پیشگام هستند و کار جهادی و با ارزشی انجام دادند.

تقوی همچنین بابیان اینکه سمن‌های مردمی مهدی‌شهر همچنین در چندین مرحله گندزدایی معابر شهری، اماکن پرازدحام و دستگاه‌های اجرایی، و نیز ضدعفونی کردن اماکن درمانی و منازل افراد مشکوک به کرونا شرکت داشتند، گفت: این مشارکت تا پایان ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

او به هماهنگی‌های لازم بین تشکل‌های مردم نهاد و بخشداران مهدی شهر و شهمیرزاد در روند ضدعفونی کردن معابر، تاکید کرد: این هماهنگی برای جلوگیری از تداخل در روند انجام فعالیت‌ها ضروری است.

رئیس تبلیغات اسلامی مهدی‌شهر بابیان اینکه تشکل‌های مردمی در کنار فعالیت‌های عمده در بسیاری از زمینه‌ها در رفع بحران شیوع ویروس کرونا از مسیر اجتماعی کردن آموزش‌ها و اطلاع‌رسانی راهبردی به مردم فعالیت داشتند، بیان داشت: این تشکل‌ها در مهدی شهر در توزیع بروشور‌های آموزشی بین گروه‌های هدف و تماس با آن‌ها و ارائه مشاوره در خصوص مبارزه با ویروس پیشگام بودند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.