فرماندار دشت آزادگان از تامین اقلام مورد نیاز مراکز درمانی این شهرستان شامل؛ ۲ هزار ۸۰ عدد شیلد، ماسک و ضدعفونی کننده خبر داد.

حمید سیلاوی فرماندار و رئیس قرارگاه مبارزه با کرونا ویروس دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تقدیر از زحمات کادر درمانی و بهداشتی و پزشکان و پرستاران در خدمت‌رسانی به بیماران کرونا گفت: اقلام مورد نیاز مراکز درمانی این شهرستان شامل؛ ۸۰ شیلد محافظ صورت، یک هزار عدد ماسک و یک هزار شیشه مواد ضدعفونی کننده تحویل داده شد.

او با بیان اینکه این اقدامات قابل توجه و ایام سخت کادر پزشکی، به عنوان فداکاری در اذهان تمامی مردم قدر شناس ماندگار می‌ماند، افزود: همه ظرفیت‌های شهرستان با تشکیل کمیته‌های تخصصی جهت مقابله با ویروس کرونا بسیج شده و با تلاش شبانه روزی عموم مردم و دستگاه‌های اجرایی، ان شاء الله بزودی شاهد مهار و ریشه کنی این ویروس خواهیم بود.

سیلاوی در پایان از مردم خواست، همچنان در خانه بمانند و از تردد‌ها و حضور در تجمع‌های غیرضروری خودداری نمایند، حتما نکات بهداشت فردی و عمومی را رعایت کرده و به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور حفظ سلامت خود و سایر افراد جامعه پایبند باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.