مهم‌ترین حوادث امروز (هجدهم فروردین سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (هجدهم فروردین ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰ فقره سرقت منزل

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی آبادان با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: در بازجویی‌های تخصصی پلیس متهم به ۱۰ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اعتراف کرد که عمده این سرقت‌ها؛ سرقت طلاجات از منزل مالباختگان بوده است.

سرهنگ تقی زاده بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

کشف ۱۶ فقره سرقت در خرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی دستگیری سارقان حرفه‌ای به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس خرمشهر قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ خرمشهر با کار اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی دو عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های تخصصی پلیس به ۱۶ فقره سرقت از قبیل داخل خودرو، سیم برق، منزل، مغازه، اماکن خصوصی، کیف قاپی و سایر عناوین در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کردند.

سرهنگ ترکارانی در خاتمه با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
قفل ضد دیلم روی هر دری نصب بشه، دیگه سارقین تحت هیچ شرایطی و بدون هیچ اما و اگری از اون در نمیتونن وارد بشن مگر اینکه فرز بیارن درو کلا برش بدن که همه میدونن همچین اتفاقی در سرقتهای منزل نمیفته. حالا دیگه خود مردم میدونن با این درها، حفاظها و قفلهایی که تحت عناوین متقلبانه ضد سرقت فروخته میشن و سارقین تو چند ثانیه ازشون عبور میکنند و به ریش مردم ساده اندیش میخندند چیکار کنند