دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: ۱۱ واحد تولیدی در این شرایط بحرانی در سطح استان با تغییر خط دادن، اقدام به تولید مواد شیمیایی و مواد ضدعفونی سطوح و دست کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: تمامی واحد‌های صنعتی با رعایت فاصله فیزیکی؛ ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در اختیار پرسنل خود گذاشته بودند و پرسنل واحد‌های صنعتی نیز به درستی پروتکل بهداشتی را رعایت کرده بودند.

فرهاد مرزی ادامه داد: امروز واحد‌های صنعتی شرکت فرش زاگرس، شرکت فرش رجال، شرکت پویش چاپ، شرکت پاسارگاد چاپ، شرکت شاهوجام و شرکت لاوین پلاست مورد بازدید قرار گرفت.

او بیان کرد: با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده امیدواریم که تغییراتی در اقتصاد کشور به وجود بیاید

مرزی گفت: طی سال گذشته که سال رونق تولید بود سعی کردیم تعدادی از واحد‌های تولیدی راه‌اندازی کنیم، اما امسال که سال جهش تولید است با توان بیشتر و شرایط بالاتری باید به واحد‌هایی که مشکل دارند کمک کنیم تا مشکلاتشان برطرف شود.

او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «تولیدکنندگان سربازان جبهه اقتصادی هستند»، بیان کرد: ما باید این سربازان را تجهیز کنیم.

مرزی به فعالیت واحد‌های تولیدی با توجه به شیوع ویروس کرونا، افزود: ۱۱ واحد تولیدی در این شرایط بحرانی در سطح استان با تغییر خط دادن اقدام به تولید مواد شیمیایی و مواد ضدعفونی سطوح و دست کرده‌اند.

او گفت: توانستیم در این زمینه جزء استان‌های برتر باشیم و در این راستا تمامی مسؤولان استان، استاندار، سازمان صنعت و معدن و تجارت استان، معاونت غذا و دارو همه با هم همکاری کردند.

مرزی بیان کرد: تولید کنندگان ما با تولید کنندگان اکثر کشور‌ها تفاوت دارند و خود را در هر شرایطی با وضعیت روز هماهنگ می‌کنند و این توانایی تولید کنندگان ما را نشان می‌دهد.

این مسؤول یادآور شد: نیاز است که دولتمردان از تولیدکنندگان ما حمایت کنند و دفاع کنند تا موانع و مشکلات را برطرف کنند در این صورت جهش تولید صورت می‌گیرد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.