فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل گفت: هزار و ۱۶۰ نفر از بسیجیان به صورت مداوم کار ضد عفونی و گندزدایی معابر شهر زابل را برای مقابله با ویروس کرونا انجام می‌دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ پاسدار موسی سنچولی  اظهارداشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تمامی نیرو‌های رسمی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل جهت ساماندهی نیرو‌های جهادی و بسیجی آماده خدمت شده‌اند.

وی ادامه داد: ۱۰۷ تیم هفت نفره جهت پیشگیری از ویروس کرونا در زابل به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زابل گفت: برای این حجم فعالیت تعداد ۵۳ دستگاه خودرو به کارگیری شده است.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای شروع فعالیت مقابله با ویروس کرونا تاکنون بیش‌از ۱۲ هزار تراکت تبلیغاتی و آموزشی برای پیشگیری از این ویروس نصب و توزیع شده است.

سرهنگ سنچولی با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده برای معابر زابل تاکنون مصرف شده است گفت: همچنین چهار هزار و ۵۰۰ عدد ماسک و چهار هزار و ۵۰۰ عدد دستکش بین مردم شهرستان زابل توزیع شده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۷۵۰ سبد بهداشتی شامل ماسک، وایتکس، دستکش، مواد شوینده و ضدعفونی کننده بین اقشار مختلف شهرستان زابل توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زابل افزود: همچنین هزار و ۹۸۶ مکان و خودرو به همت گروه‌های جهادی سپاه ضدعفونی و گند زدایی شده‌اند.

وی بیان کرد: سپاه جهت کفن و دفن میت مبتلا به کرونا نیز با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی وارد میدان شده و در این فعالیت نیز همکاری می‌کند.

سرهنگ سنچولی اظهارداشت: ۲۱ هزار و ۹۶۷ عدد ماسک، چهار هزار عدد دستکش، ۲۰۰ لیتر الکل و ۷۰۰ لیتر ماده ضد عفونی کننده نیز توسط سپاه کشف و جهت استفاده کارکنان بیمارستان‌ها به دانشگاه علوم پزشکی اهدا شده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف سپاه خدمت به مردم است و در این برهه از زمان سلامت شهروندان در الویت این نهاد قرار دارد.

سنچولی گفت: تعداد ۹۰ هزار پیامک حاوی متن‌های بهداشتی و آموزشی برای مردم منطقه نیز توسط سپاه پاسداران ارسال شده است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: سپاه ، کرونا ویروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار